loading...
طراحی بنر حرفه ای رایگان
Amir بازدید : 104 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

من رفتم و تو گفتی برو به …

مدت هاست بی تابم

بی تاب بازگشت!

راستی کلام آخرت به سلامت بود یا به جهنم؟

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

از حاصل جمع چشم ها

نگاهی نصیبم نشد وقتی تو به من نگاه نکردی

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

باران باشد

تو باشی یک خیابان بی انتها هم باشد

به دنیامی گویم خداحافظ …

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

دل اتفاقی ترین اشتباه دنیاست !

بسته می شود آنجا که نباید

کنده می شود از جایی که نباید

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

رفتــم گفتـم از “خـــــیرش” مـی گــذرم

شنیـدم کـه زیــر لب گُفـت از “شــــــرش” خــلاص شـدم

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

میگویند شکستنی رفع بلاست

ای دل تحمل کن شاید حکمتیست

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

دفتر شعرم را سفید می گذارم

از تو دور بودن نوشتن ندارد درد دارد …

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

باید فراموشت کنم

دل شکسته ام رو می گم

چندی ست تمرین می کنم

من می توانم… می شود… 

آرام تلقین می کنم….!

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

خدا را دوست دارم

حافظ را هم دوست دارم ولی خداحافظ را نه

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

من

تو

او

ما

حتی بین ضمایر هم او بین ما فاصله انداخته !

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

نمی دانم چه رابطه ایست بین نبودن ها با رنگ ها

دلتنگت که میشوم زندگی ام سیاه میشود

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

ازهمان روزی که پایت را از زندگی ام پس کشیدی

زندگی ام دگر پا نگرفت

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

بدون تو مدت هاست که دیگر خوش نمی گذرد

فقط می گذرد…

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

من را بی وفا خطاب می کنند

ولی ای کاش می گفتند که من بی وفای کدام باوفا هستم

- -- - - -- -- - --- --- - - -- - --- -- --

کودکی را دیدم گریه میکرد

و میگفت کسی بامن بازی نمی کند

ته دلم گفتم تو بزرگ شو

ببین که چه بازی هایی روزگار با دلت می کند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 482
  • کل نظرات : 157
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 711
  • بازدید ماه : 711
  • بازدید سال : 18,498
  • بازدید کلی : 109,016