loading...
طراحی بنر حرفه ای رایگان
Amir بازدید : 100 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی

بی تو نباشم

بی هم نباشیم

--------------------------------------------------------------------

دلم شادی می خواهد

وسعتش زیاد نیست

به اندازه کف دستانت

دستانم را بگیر . . .

--------------------------------------------------------------------

دردهای من دیازپام نمی خواهند

مُسَکن ِ بوسه هایت …

عجیب ، آرامم می کند !

--------------------------------------------------------------------

غم ، حادثه ، تردید ، من و تنهایی

یک شیشه ی می لبالب و تنهایی

من مانده کنار جاده ی خاطره ها

با یک چمدان سوز و تب و تنهایی

--------------------------------------------------------------------

عشق یعنی حسرت پنهان دل

زندگی در گوشه ویران دل

عشق یعنی سایه در یک خیال

آرزوی سرکش و گاهی محال

--------------------------------------------------------------------

گهگاهی دلم را میشکنی

وقتی به جای “تو”

بهم میگویی : “شما”

--------------------------------------------------------------------

تکثیر “تو” در هر ثانیه ای از زندگی ام یعنی

قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود !

--------------------------------------------------------------------

روبرویم ، سراب

پشت سر ، خاطرات

نازنینم ، کدامین طرف سوی توست . . . ؟

--------------------------------------------------------------------

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

--------------------------------------------------------------------

دوست داشتنت

اندازه ندارد

حجم نمی خواهد

وقتی تمام کشور وجودم

سرزمین حکمرانی توست!

--------------------------------------------------------------------

چه اعجازیست

بهار لب هایت

با هر بوسه که میکاری

گونه هایم گل می دهد . . .

--------------------------------------------------------------------

گاهی دو حس از جنسِ هم

چه تلخ رَد میشوند از یکدیگر !

“کار” از کار میگذرد و ..

تو از “من”

--------------------------------------------------------------------

چشم که گذاشتم برو هر وقت خواستی برگرد ، من تا بی نهایت شمردن می دانم

--------------------------------------------------------------------

تو نیستی و هراسی در دلم افتاده

حال مادر لالی را دارم که کودکش را در انبوه جمعیت گم کرده باشد . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 482
  • کل نظرات : 157
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 309
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 611
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,104
  • بازدید ماه : 1,104
  • بازدید سال : 18,891
  • بازدید کلی : 109,409