loading...
طراحی بنر حرفه ای رایگان
Amir بازدید : 89 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه اسفند 92 -سری سوم

تو که باشی بس است

مگر من جز “نفس” چه میخواهم !؟

----------------------------------------------------------------

مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده ای

یا ببافم … یا بشکافم …

اول و آخر که به پای تو می افتم . . .

----------------------------------------------------------------

بالاترین آرزویم برایت این است :

حاجت دلت با حکمت خدایت یکی باشد . . .

----------------------------------------------------------------

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم بی جاست ، می دانی ؟

----------------------------------------------------------------

در شهر من این نیست راه و رسم دلداری

باید بفهمم تا چه حدی دوستم داری

هرکس نگاهت کرد چشمش را درآوردم

شد قصه ی آقا محمدخان قاجاری !

----------------------------------------------------------------

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو

بر روی پیشانی ام نوشته شده

تو باید باشی تا با لبهایت

آن را برای من رقم بزنی . . .

----------------------------------------------------------------

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

او که هرگز نتوان یافت همانندش را

قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت

مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را !

----------------------------------------------------------------

دلتنگ روزهایی هستم

که معنای خداحافظ ، تا فردا بود . . .

----------------------------------------------------------------

یک دم رخ زیبای تو از دیده گذر کرد

آنی آتش عشق تو در دل فوران کرد

دل گفت غنیمت شمرید این دم و لحظه

چشم ، چشمک زد و عکست قاب دل کرد . . .

----------------------------------------------------------------

بادی که بوی پیرهنت را میاورد

ده درصدش هواست ، نود درصدش شراب !

----------------------------------------------------------------

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 482
  • کل نظرات : 157
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 252
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 490
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 983
  • بازدید ماه : 983
  • بازدید سال : 18,770
  • بازدید کلی : 109,288