loading...
طراحی بنر حرفه ای رایگان
Amir بازدید : 98 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

چشماتو واسه زندگی میخوام دلتو واسه عاشقی. صداتو واسه شادابی دستاتو واسه نوازش.

پاهاتو واسه همراهی عطرتو واسه مستی. و خودتو واسه خود خود خود خودم

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

تـــمـــام شـــهـــر تــــوئـــــی

وقـــتـــی دســـتــــهـــایــــت را در دســــت مـــیـــگـــیـــرم

و انـــگـــشــــتـــانـــت ، خـــیـــابـــان هـــای درازی مـــیـــشـــونـــد بــــرای قـــــدم زدن

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

” تو ”

در کنارِ خودت نیستی و نمیدانی

در کنار ” تو ” بودن

چه حالی دارد . . .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

عشق یعنی ؛

اینقدر دوستش داری که به خاطرش . . .

حتی از ابرازِ علاقه ی دیگران هم به خودت مُعذب میشی !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

روزهایی که میبینمت ، نفسم میگیرید . . .

و روزهایی که نیستی ، دلم !

اما تو باش . . . !

تحمل اولی آسان تر است . . .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

تکثیر “ تو ” در هر ثانیه ای از زندگی ام یعنی

قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

هـر چیـز را هـم کـه تقصـیر مـن بینـدازی ،

عاشـق شـدن مـن تقصـیر توسـت .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم

من از قبیله ی زلیخا آمده ام

آنقدر عشقت را جار میزنم تا خدا برایم کف بزند

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

همین ک هستی

همین ک در سرای دلم راه می روی

همین ک گاهی پناه واژه هایم میشوی

کافیست برای آرامشم

باش حتی همین قدر دور . . .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی

بی تو نباشم

بی هم نباشیم

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

فقط باشی همین !

و من حس امنیت حضورت را ب رخ تمام تاریکی ها بکشم . . .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

میگویند : زندگیت را پایِ یک “ نفر ” نگذار

کاش میدانستند که یک نفر نیستی !

تو یک “ دنیایی ”

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

دســـتـــت را رو کــــن . . .

نــــتــــرس !

پــــوچ هـــــم کـــــه بـــــاشــــد . . . !

تــــوی دســـتـــان تـــــو . . .

گــــل مـــیـــشـــود

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

تو که باشی بس است

مگر من جز “ نفس ” چه میخواهم !؟

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

اگه میگم دوستت دارم

از سر عادت نیست

یا ازسر جوونیم

میگم که یادت بیارم

بهترین اتفاقی بودی که تو زندگیم افتاد . . .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

با خودم خلوت کردم

فهمیدم

هیچگاه ب بی تو بودن عادت نخواهم کرد

یا بمان

یا…

یا ندارد

فقط بمان

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

باختی در کار نیست . . .

من برای رسیدن به عشقم

با جانم ریسک میکنم . . .

“ خیالی نیست ”

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

نــزدیــک یــعــنــی گــرمــای نــفــســش گــونــه ات را گـــرم کــنــد . . .

غــیــر از ایــن یــعــنــی دوری

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

چشمانت در حصار هم که باشند آشوب گرانی هستند که هر کودتائی را رهبری میکنند !

برای تصاحب دلم !

لعنت بر چشمان فتنه گرت . . . !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

تا چشمانت را دیدم دلم لرزید

تا تو را دیدم دیگر چشمهای جز تو کسی را ندید

پرنده ی تنها از قفس دلم پرید

قلبم صدای تپشهای قلبت را شنید ، سرنوشت لبخندی زد و گفت شما عاشقید.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

من مساله ای ساده هستم ، حل میشوم،

روزی در آغوشت……،

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

خوش به حالت

پیش خودت هستی!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

گـــــاهـی بِـهـتـَریـن راه . . .

بَرایِ نَزدیک ماندَن به کَسی که “عاشِقِش” هَستی تَظاهُر به :

“دوسـتِ مَـعـمـولـی” بـودَنـه

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

کنارم که هستی

خیابان ها از ماهیت می افتند

رسیدنی در کار نیست

من

شانه به شانه ی مقصدم قدم میزنم…

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ته فنجان قهوه ام

کف دستم

یا پیشانی ام را ببین

چیزی نمی بینی؟

مثلا خطی

حرفی

یا چیزی که بتوان تو را

به من نسبت داد ؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 482
  • کل نظرات : 157
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 306
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 608
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,101
  • بازدید ماه : 1,101
  • بازدید سال : 18,888
  • بازدید کلی : 109,406