loading...
طراحی بنر حرفه ای رایگان
Amir بازدید : 140 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (1)

این خواننده ۳۷ ساله مشهور از زندگی در کنار جرارد پیکه فوتبالیست مشهور اسپانیایی ابراز رضایت کرد و اضافه کرده است: هرگز تصور نمی کردم نامزد یک فوتبالیست بودن تا این اندازه شاد و جذاب باشد.

او می گوید: نامزد من یک سرباز است و بیش از هرچیز باید روی بازیهای تیمش تمرکز کند. ما زمان کمی برای با هم بودن داریم و من سعی میکنم مانعی سر راه پیشرفت ورزشی او نباشم.

شکیرا: کارهایی اجرا می کنم که پیکه تایید کند! +تصاویر

شکیرا: کارهایی اجرا می کنم که پیکه تایید کند! +تصاویر

شکیرا اضافه کرده است: سعی میکنم در مسابقات جام جهانی باعث شادی او هم تیمی هایش باشم. او می افزاید همسرم به شدت مخالف حضور مردان در ویدئوهای من است و تصمیم دارم اول پروژه های تصویری ام را به او نشان دهم و بعد در صورت تائید او کارم را ادامه دهم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سسلر در تاریخ 1393/01/04 و 11:59 دقیقه ارسال شده است


سلام

همه ترک ها بیان واجبه

جدیدترین نمایش های گروه هنری بابک نهرین ( صمد و ممد )
بهترین اهنگ های آذری ترکی ( شاد و . . . )
انجمن فعال ( جک ترکی و اس ام اس ترکی و . . . )
چتروم مخصوص ترک ها و آذری ها

www.SASLAR.rozblog.com

منتظر شما هستیم . . .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 482
  • کل نظرات : 157
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 760
  • بازدید ماه : 760
  • بازدید سال : 18,547
  • بازدید کلی : 109,065