loading...
طراحی بنر حرفه ای رایگان
Amir بازدید : 96 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

دختره اومده تو فیسبوق شعر از مولانا گذاشته ۶۳۰ تا لایک خورده !

حالا اگه خود مولانا میومد شعرشو میخوند همه میگفتن این دری وریا چیه میگی !؟

.

.

.

درسته ما دوران مشروطه نبودیم، اما حالا خودمان رقمش زدیم!

- جمعی از دانشجویان بعد از مشروطیت نیم سال ۹۲

.

.

.

شماره شناسنامه بابام ۲۱۰ـه ؛

من بچه که بودم فک میکردم بابام دویستو دهمین آدمیه که تو جهان به دنیا اومده

تازه اینکه چیزی نیست ،

مال عموم ۱ـه ؛ اون بدبختو که دیگه فک میکردم حضرت آدمه

.

.

.

عایا میدونستید فرق بین نارنگی و پرتقال چیه ؟

نارنگی شلوار کردی میپوشه ولی پرتقال ساپورت !

بازم که قدر منو نمیدونید با این همه اطلاعاتم

.

.

.

زمان ما یه سری بودن وقتی بهشون میگفتی استقلالی هستی یا پرسپولیسی؟

میگفتن:طرفدار تیم ملی هستم!

پژوهشگرا میگفتن اینا همونایین که به نوشابه زرد میگن نارنجی

.

.

.

جمع مذکر سالم !

اصن مگه همچین چیزی ممکنه ؟

.

.

.

من آخر نفهمیدم اینکه هی تو اخبار میگن : “وی خاطر نشان کرد” یعنی چی ؟!

این “وی” کیه که هی خاطره رو نشون میکنه ؟

پس کِی میگیرتش ؟! چرا با عواطف دختر مردم بازی میکنه ؟

.

.

.

هنوز تو شوکه آهنگ گلزار بودیم که فروتن هم آهنگ بیرون داد!

دیگه باید منتظر آلبوم حمید معصومی نژاد خبرنگار اعزامی رم باشیم

.

.

.

ﺩﺧﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ

ﮔﺎﻫﯽ ﻫﻮﺱ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﻻﻣﺼﺐ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﻧﯿﺴﺖ

.

.

.

ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﺣﮑﺎﯾﺘﯿﻪ

ﮐﻪ ﺗﺎ ﻧﺮﻓﺘﯽ ﺗﻮی ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﻗﺸﻨﮓ ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﻧﮕﻬﺶ ﺩﺍری

ولی تا پاتو میزاری تو اصلا مهلت نمیده کمربندتو باز کنی

.

.

.

مردم موقع خواب یاد عشقشون میفتن ،

اونوقت من نگران اینم که :

مبادا فردا صبح کسی زودتر از من دخل ماکارونی توی یخچالو بیاره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 482
  • کل نظرات : 157
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 714
  • بازدید ماه : 714
  • بازدید سال : 18,501
  • بازدید کلی : 109,019