loading...
طراحی بنر حرفه ای رایگان
Amir بازدید : 124 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

رفتم آسایشگاه برای دیدن سالمندان، مسئول اونجا میگه :اومدی عیادت؟؟؟ میگم :پ ن پ اومدم چندتا از این پیرمرد پیرزنا رو ببرم بزرگ کنم!!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------

دیشب داشتم توخیابون بافندکم بازی می کردم پلیس ردشدو میگه :اون چیه؟ فندکه؟ پ ن پ مشعل المپیکه دارم می برم لندن!! ‍!!

-----------------------------------------------------------------------------------

روزی مردی زیر درخت گردوخوابیده بود که ناگهان گردویی به شدت به سرش اصابت کرد و سرش باد کرد. بعد از آن شروع کرد به شکر کردن مردی از انجا می گذشت وقتی ماجرا را شنید گفت: اینکه دیگر شکر کردن ندارد.مرد گفت: احمق جان نمی دانی اگر به جای درخت گردو زیر درخت خربزه خوابیده بودم نمیدانم عاقبتم چه بود؟!

-----------------------------------------------------------------------------------

از این به بعد می خوام یه دستکش آشپزخونه باد کنم از زیر لحاف هر شب بذارم بیرون دهن این پشه ها سرویس شه باهاش مشغول باشن!!!

-----------------------------------------------------------------------------------

روزی مردی از گورستان عبور می کرد قبر درازی را دید از شخصی پرسید اینجا چه کسی دفن است!شخص پاسخ داد : این قبر علمدار امیر لشکر است! مرد با تعجب گفت: مگر او را با علمش دفن کرده اند؟!

-----------------------------------------------------------------------------------

امروز موبایلم زنگ خورد از اون طرف خیلی با حرارت گفت :سلام آقای حسن زاده حال شما؟ منم گفتم چاکر آقای حسینی؟ گفت ولی من حسینی نیستم ها؟ منم گفتم جدی؟ پس منم حسن زاده نیستم. بنده خدا از خنده داشت گوشیو گاز می زد. یه همچین آدم شادی هستم من!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------

روزی در یک اتوبوس پشت سر راننده یک پیرزن نشسته بود و هر چند دیقه به راننده میگفت : ننه مغز بادام میخوری و راننده جواب می داد بله و میگرفت و میخورد وبعد از چند دفعه گرفتن مغز بادام و خوردن یکدفعه پرسید ننه جون این بادام ها رو از کجا میاری و چطوری مغز میکنی و…

پیرزن جواب میده :ننه اینا مغز شکلات هستند و من کاکاوهاشو میک میزنم و چون دندون ندارم مغزه بادومهاشو میدم به تو!!!

-----------------------------------------------------------------------------------

رفتم سم بخرم واسه سوسک.

یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!

تو دلم میگم پ نه پ میخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 482
  • کل نظرات : 157
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 373
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 866
  • بازدید ماه : 866
  • بازدید سال : 18,653
  • بازدید کلی : 109,171